Euskarabildua

Hizlariak

Christina Stathopoulos

Christina Stathopoulos

Ponentzia: A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data

Laburpena: Azken hamarkadan mundu osotik zenbatu ezinezko datu kopurua bildu dugu. Ze inplikazio ditu honek orain? Big Data, Machine Learning edo Inteligentzia Artifiziala bezalako kontzeptu modernoen ulerkera behar dugu lehenik, hauek gure bizimoduan izan dezaketen eraginaz jabetzeko. Iraultza digital batean sartuak gaude, sektore guztiengan eragina izango duena, marketina eta komunikazioari barne. Baina denak ez dira berri onak, arrisku ugari izango ditugu prozesuan.

Curriculum Vitae: Estatubatuarra jaiotzez, Madrilen egin zuen “Business analytics and Big Data” masterra eta ordutik proiektuen garatzaile eta Biga Data ingeniari bezala aritu da lanean Nielsen enpresan, teknologia aurreratuen potentzialak ikertuz eta enpresa munduan erabilgarri eginez. End-to-end data prozesuaren garapenetan aritu da, bezeroen estrategia komertzialetan hartu beharreko erabakietan laguntzeko helburuarekin. Urritik aurrera Google Spain-en ari da lanean.


Antolatzaileak

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa

Babesleak

Fomento Euskara Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Laboral Kutxa

Laguntzaileak

Antza komunikazio grafikoa Beterri Eiken Euskal Herriko Unibertsitatea EITB Elhuyar Elkar Enpresa Digitala Hekimen Innobasque Langune Puntu Eus Udako Euskal Unibertsitatea Vicomtech