Euskarabildua

2017. EDIZIOA

Teknologia aurreratuak marketin eta komunikazio esparruan

Mikel Lekaroz

Mikel Lekaroz

Ponentzia: Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria.

Laburpena: Modelo programatikoak publizitate digitalaren salerosketa irauli egin du. Prozesuaren automatizazioa, bere optimizazio gaitasun izugarriak eta audientzien kualifikaziorako datuen erabilerak, telebistarengandik jasotako publizitate eredua gainditzen ari dira: koberturan eta mezuaren errepikapenean oinarrituta, hedabide digitalen saturazioa eta erabiltzaileen esperientziaren degradazioa lortuz.

Publizitate digitalaren ekosistema programatikoaren aktoreak zeintzuk diren ezagutuko dugu, nola duten harremana euren artean, orain arte teknologiak izan duen garapena eta etorkizunean eredu honengandik espero dezakeguna.

Curriculum Vitae: Zodiak Advertising-eko Espainiako Zuzendari Nagusia da, Adbibo technologies enpresako sortzailea eta kontseilaria eta IAB Spaineko Zuzendaritza Batzordeko kidea. 2010etik publizitate digitalaren salerosketaren eremu programatikoan egiten du lan. Google Activate-ko irakaslea ere bada, eta programatika, Data eta publizitate kontratazio modelo berrietan ponentea.


Antolatzaileak

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa argia

Babesleak

Fomento San Sebastián Donostia Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Laboral Kutxa

Laguntzaileak

Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Elkar Esle Euskal Herriko Unibertsitatea EITB Elhuyar Enpresa Digitala Hekimen Hekimen Langune Oarsoaldea Mondragon Unibertsitatea Puntu Eus UEMA Udako Euskal Unibertsitatea SEH TEKS steilas San Telmo