Euskarabildua

2017. EDIZIOA

Teknologia aurreratuak marketin eta komunikazio esparruan

Christina Stathopoulos

Christina Stathopoulos

Ponentzia: A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data

Laburpena: Azken hamarkadan mundu osotik zenbatu ezinezko datu kopurua bildu dugu. Ze inplikazio ditu honek orain? Big Data, Machine Learning edo Inteligentzia Artifiziala bezalako kontzeptu modernoen ulerkera behar dugu lehenik, hauek gure bizimoduan izan dezaketen eraginaz jabetzeko. Iraultza digital batean sartuak gaude, sektore guztiengan eragina izango duena, marketina eta komunikazioari barne. Baina denak ez dira berri onak, arrisku ugari izango ditugu prozesuan.

Curriculum Vitae: Estatubatuarra jaiotzez, Madrilen egin zuen “Business analytics and Big Data” masterra eta ordutik proiektuen garatzaile eta Biga Data ingeniari bezala aritu da lanean Nielsen enpresan, teknologia aurreratuen potentzialak ikertuz eta enpresa munduan erabilgarri eginez. End-to-end data prozesuaren garapenetan aritu da, bezeroen estrategia komertzialetan hartu beharreko erabakietan laguntzeko helburuarekin. Urritik aurrera Google Spain-en ari da lanean.


Antolatzaileak

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa argia

Babesleak

Fomento San Sebastián Donostia Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Laboral Kutxa

Laguntzaileak

Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Elkar Esle Euskal Herriko Unibertsitatea EITB Elhuyar Enpresa Digitala Hekimen Hekimen Langune Oarsoaldea Mondragon Unibertsitatea Puntu Eus UEMA Udako Euskal Unibertsitatea SEH TEKS steilas San Telmo