Euskarabildua

2017. EDIZIOA

Teknologia aurreratuak marketin eta komunikazio esparruan

Tobias Kammann

Ponentzia: Using Augmented and Virtual Reality for Communication, Sales and Marketing. A look at the present and future of this evolving technology.

gehiago +


Lorea Arakistain

Ponentzia: Programatika da Telecinco ikusten duen goierritarrarekin konektatzeko bidea?

gehiago +


Christina Stathopoulos

Ponentzia: A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data

gehiago +


Mikel Lekaroz

Ponentzia: Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria.

gehiago +


Majken Sander

Ponentzia: Open data: How to add Business Value with more data

gehiago +


Arantza del Pozo

Ponentzia: Ikusizko interakzio teknologiak marketin eta komunikaziorako

gehiago +


Anaitz Goia

Ponentzia: Euskal Herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan? (EraSight)

gehiago +


Arantza Diaz de Illarraza

Ponentzia: Ikerketa hizkuntza-ingeniaritzan. Zer laguntza berri sor ditzake makinak euskaraz argitaratzen den guztia eskura edukita?

gehiago +


Aitor Otxoa Fernandez

Ponentzia: Euskal herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan? (Orbea)

gehiago +


Iñigo Arizaga

Ponentzia: Marketin digitalerako teknologia berriak nola erabili daitezke?Adibide eta ideia batzuk.

gehiago +


Antolatzaileak

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa

Babesleak

Fomento Euskara Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Laboral Kutxa

Laguntzaileak

Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Beterri Deusto Elkar Esle Euskal Herriko Unibertsitatea Euskal Herriko Unibertsitatea EITB Elhuyar Eusko Ikaskuntza Enpresa Digitala Hekimen Langune Mondragon Unibertsitatea Nafarroako Gobernua Otxandio Puntu Eus San Telmo Udalbiltza
UEMA Udako Euskal Unibertsitatea