09:15: Hitzaldia: A Brand New Marketing World: Harnessing the Power of Big Data (Bideokonferentzia)
Christina Stathopoulos (Nielsen, Google)
09:35: Hitzaldia: Open data: How to add Business Value with more data
Majken Sander (TimeXtender)
10:00: Hitzaldia: Big data-ren adibide praktikoa marketinean: Publizitate programatikoa.
Mikel Lekaroz (Zodiak Advertising, Adbibo technologies): Publicidad Programática y Data, el nuevo paradigma de contratación publicitaria
Lorea Arakistain(PuntuEus): Programatika al da T5 ikusten duen goierritarrarekin konektatzeko bidea?
10:30: Hitzaldia: Zertan ari dira Euskal Herriko zentro teknologikoak?
Arantza del Pozo(Vicomtech) Ikusizko interakzio teknologiak marketin eta komunikaziorako
Iñigo Arizaga(Tecnalia) Marketin digitalerako teknologia berriak nola erabili daitezke? Adibide eta ideia batzuk
Xabier Saralegi (Elhuyar) Hizkuntza-teknologiak komunikazio- eta marketin-alorretan aplikatuta
Arantza Diaz de Ilarraza (Ixa Taldea. UPV/EHU) Ikerketa hizkuntza-ingeniaritzan. Zer laguntza berri sor ditzake makinak euskaraz argitaratzen den guztia eskura edukita?
11:30: Atsedenaldia
12:15: Hitzaldia: Using Augmented and Virtual Reality for Communication, Sales and Marketing. A look at the present and future of this evolving technology.
Tobias Kammann(Edata consulting)
12:45: Mahai ingurua: Euskal herrian nork inbertitzen du teknologia aurreratuetan?
Moderatzailea: Elisabeth Pombo (iametza interaktiboa)