Euskarabildua

2015. EDIZIOA

Mundua bete pantaila: Komunikazio eta marketin eredu berriak gailu ugaritako errealitatean.

Filippo Vizzotto · Herrialdeko arduradun komertziala, SHAZAM

Filippo Vizzotto

Ponentzia: Shazam, bringing magic to cross media engagement

Shazam musika aurkitzeko balio duen mundu mailan ospetsua den aplikazioa da. Mundu mailan 600 milioi deskarga baino gehiago ditu. Erabiltzaileek kantu bat entzutean aktibatzen dute aplikazioa, taberna batean edo denda batean. Baina gehienek irratia entzutean edo telebista ikustean erabiltzen dute. Hori da Shazamen Connected asmatzearen arrazoia, hori baita benetako eta bermatutako cross media esperientzia bakarra. Beraien produktuak aurkezteko denbora eta leku gehiago behar duten markentzat, euren programen inguruko informazio gehiago zabaldu nahi duten irratientzat. Publikoa bere pantaila nagusian eta gustukoenean, mugikorrean, kateatzea eta erakartzea behar duten guztientzat.

Deskargatu curriculum-a

Antolatzaileak

Ametzagaiña taldea iametza interaktiboa argia

Babesleak

Fomento San Sebastián Donostia Jaurlaritza Gipuzkoako Foru Aldundia Laboral Kutxa

Laguntzaileak

Antza komunikazio grafikoa Azkue Fundazioa Beterri Debagoieneko Mankomunitatea Elkar Esle Euskal Herriko Unibertsitatea EITB Elhuyar Enpresa Digitala Hekimen Hekimen Langune Oarsoaldea Mondragon Unibertsitatea Puntu Eus UEMA Udako Euskal Unibertsitatea SEH TEKS steilas San Telmo